#توظيف#شركة#صلاحيات
التيمات الأساسي
المستقل غالباً يتحكم في الوورك سبيس والاشتراك بنفسه.
أما مسؤول الشركة فيعمل ضمن حدود يحددها مالك الشركة والمقاعد والصلاحيات.
إمتى يكون هذا مهماً
- الوصول إلى الفواتير أو تغيير الاشتراك
- دعوة أعضاء فريق التوظيف
- حدود النشر والموافقة
- إيه اللي لازم فعله لما غياب قدرة معينة
هل المقال ده كان مفيد؟
لو المقال ده ماحلش المشكلة تقدر تفتح طلب دعم كلم الدعم.
مقالات شبهه
التوظيفالريكرورترز
أهلاً بيك في OpenTeamX كريكرورتر
أعد مساحة عمل التوظيف وافهم سير العمل واختار نقطة البداية الصحيحة.
افتح المقال
5 دقايق قراءة
التوظيفالريكرورترز
إزاي تعمل الصلاحيات لمسؤولي التوظيف في الشركات
افهم لإيه تكون بعض الإجراءات متاحة بس للمسؤول الأساسي أو مالك الوورك سبيس.
افتح المقال
5 دقايق قراءة
التوظيفالريكرورترز
إزاي تُعد مساحة التوظيف
جهّز بنية الوورك سبيس لحد ما تصبح عمليات التوظيف والفواتير وإدارة الأعضاء أوضح وأكثر قابلية للتنبؤ.
افتح المقال
6 دقايق قراءة